Nejčastější dotazy k reklamacím a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Na zboží zakoupené u naší firmy poskytujeme spotřebitelům záruku 24 měsíců. V případě nutnosti uplatnění reklamace Vás prosíme o laskavé vyplnění online reklamačního formuláře a doručení zboží na reklamační oddělení. Více se dočtete zde.

Jak postupovat při vrácení zboží ve 14 denní lhůtě?

Spotřebitel může zboží vrátit ve 14 denní lhůtě od doručení zásilky. Pokud se rozhodnete využít možnosti vrátit zboží ve 14 denní lhůtě, prosíme Vás o laskavé vyplnění online formuláře pro odstoupení od smlouvy a doručení zboží na reklamační oddělení.  Více se dočtete zde.

Co mohu udělat, pokud mi výrobek nevyhovuje?

Všechny výrobky (vyjma knih, tištěných materiálů, softwaru, baterií, svítidel, CD a DVD nosičů) nám může spotřebitel zaslat do 14 dnů ode dne doručení a vybrat si jiný výrobek. Nepoužívané a nepoškozené výrobky můžete zasílat dle instrukcí pro odstoupení ve 14 denní lhůtě po vyplnění formuláře, kde do poznámky uvedete zboží, za které požadujete výměnu. Více se dočtete zde.

Kdo platí poštovné při reklamaci?

Poštovné pro zaslání k reklamaci hradí zákazník. Po uznané a vyřízené reklamaci můžete požádat o jeho proplacení na základě podacího lístku - zašlete jeho sken/foto e-mailem na adresu reklamace@conrad.cz s číslem Vašeho bankovního účtu.

Mohu vyměnit zboží po 14 denní lhůtě nebo pokud nejsem spotřebitel?

V tomto případě kontaktujte naše reklamační oddělení na e-mailu reklamace@conrad.cz nebo na telefonním čísle 226 224 222, kde Vám kolegové sdělí možnosti řešení.

Je možné zboží zakoupené v prodejně Conrad v Německu nebo Rakousku reklamovat u Vás?

Conrad Electronic Česká republika, s.r.o je samostatnou účetní a provozní jednotkou. V tomto směru Vám bohužel nejsme schopni vyjít vstříc - zboží je třeba reklamovat v místě zakoupení.

Obdržel jsem jiné zboží než bylo objednané nebo mám jiný rozpor v dodávce. Jak mám postupovat?

V tomto případě nepoužívejte reklamační formulář a kontaktujte naše reklamační oddělení na e-mailu reklamace@conrad.cz nebo na telefonním čísle 226 224 222.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?

Kontaktujte naše reklamační oddělení. Naše reklamační oddělení je Vám k dispozici na e-mailu reklamace@conrad.cznebo na telefonním čísle 226 224 222