Reklamace

Upozornění pro zákazníky:

Nedoporučujeme používat dopravce Zásilkovna, tato služba zásilky směrované na adresu rovnou ukládá na výdejní místa, odkud nebudou vyzvednuty a vrátí se zpět.

Z technických důvodů není možné informovat o přijetí zásilky se zbožím, doba zpracování je nejdéle 30 dní od doručení zásilky
k nám.

V případě nutnosti uplatnění reklamace je třeba zboží doručit na naše reklamační oddělení, zároveň vás prosíme o laskavé vyplnění formuláře, ke stažení zde. Reklamované zboží zašlete či osobně doručte na adresu našeho reklamačního oddělení společně s vyplněným reklamačním listem.

Reklamační formulář ke stažení zde.
Osobní předání je možné v pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 hodin.

Jak se k nám dostanete, vám napoví tato mapka.

Adresa:

Conrad Electronic
REKLAMACE
Tiskařská 12, Hala E
10800 Praha 10

Mrzí nás, že bylo nutné zboží vrátit či reklamovat, uděláme vše, aby vaše žádost byla vyřízena v nejkratším možném čase a k vaší plné spokojenosti. V případě dotazů využijte kontakt reklamace@conrad.cz nebo naší zákaznickou linku +420 226 224 222.