Upozornění pro zákazníky:
Nedoporučujeme používat dopravce Zásilkovna, tato služba zásilky směrované na adresu rovnou ukládá na výdejní místa, odkud nebudou vyzvednuty a vrátí se zpět.
Z technických důvodů není možné informovat o přijetí zásilky se zbožím, doba zpracování je nejdéle 30 dní od doručení zásilky
k nám.
V případě nutnosti uplatnění reklamace je třeba zboží doručit na naše reklamační oddělení, zároveň vás prosíme o laskavé vyplnění formuláře, ke stažení zde. Reklamované zboží zašlete či osobně doručte na adresu našeho reklamačního oddělení společně s vyplněným reklamačním listem.
Reklamační formulář ke stažení zde.Jak se k nám dostanete, vám napoví tato mapka.
Adresa:
Conrad ElectronicREKLAMACE
Tiskařská 12, Hala E
10800 Praha 10
Mrzí nás, že bylo nutné zboží vrátit či reklamovat, uděláme vše, aby vaše žádost byla vyřízena v nejkratším možném čase a k vaší plné spokojenosti. V případě dotazů využijte kontakt reklamace@conrad.cz nebo naší zákaznickou linku +420 226 224 222.
- reklamacni-list.pdf30 KB